»Študij novinarstva da družboslovno širino, poznavanje novinarske etike in regulacije, jezikovna znanja ter sposobnosti kritičnega novinarskega razmišljanja.«
»O tem je bil najprej 'obveščen' Twitter, potem pa smo mi izvedeli, da bo prišel. Bomo videli, kaj bo prihodnji teden, ali bomo videli še kakšno soočenje glavnih pretendentov za mandatarja.«
»To se v nogometu ne dela, razen če res hočeš gledalce prepričati, naj naslednjič ne pridejo na tekmo. Ne bom rekel, da je bila ta taktika reklama za volilno abstinenco, ker je precej ostalih dogajanj, ki bodo spodbudila volivce k odhodu na volišča. Seveda razumem, zakaj so tako 'igrali', ampak všeč mi pa ni.«
»Če ima predsednik vlade svetovalce, ki znajo brati podatke javnomnenjskih raziskav, in če so mu pripravljeni odkrito povedati, bi mu morali povedati, da mu ne kaže zelo dobro in da je prvi del kampanje zamudil.«
»Vsi poznamo prvo televizijsko soočenje, ki je zaznamovalo sodobno politiko, med Nixonom in Kennedyjem. Na radiu je zmagoval Nixon, na televiziji pa Kennedy. Soočenja torej danes tudi gledamo, ker je pomenljivo, kako se nekdo odziva, kako naslavljajo drug drugega in kako se navsezadnje rokujejo. Televizija te zelo razgali. Vidi se, ali ima nekdo dober ali slab dan.«
»Tako kot smo se na medijskem polju konkurenti združili za boljši spopad z epidemijo, bi bilo dobro, da bi se združili tudi ljudje različnih političnih prepričanj, ideoloških nazorov, zdravstvenih pogledov in naredili nekaj, da ne bi imeli več takšnega prirasta okužb, kot ga imamo.«
»Menim, da je iskanje skupnih rešitev in sinergij vedno prava pot. Zato smo združili moči s POP TV, saj bomo na tak način nagovorili karseda veliko število ljudi.«
»Odločitve, ki jih sprejemamo danes, bodo vplivale na naša življenja v prihodnosti. Vesel sem, da smo z RTV Slovenija v teh odločilnih trenutkih združili moči in tudi tako izrazili svojo predanost in podporo v boju proti koronavirusu.«
»To ne bo oddaja, v kateri bi se samo ponavljalo, da se je treba cepiti, in očitalo, zakaj se kdo ni. To bo oddaja, v kateri se bomo spraševali, kaj zdaj.«
»Dejstvo je, da kakršni koli odgovori že bodo pridobljeni, so prej za v smeti kot za objektivno podporo za sprejemanje odločitev, ki bi kakor koli vplivale na sedanjo in bodočo politiko ravnanja v Sloveniji.«
»Mislim, da smo se na obeh televizijah v času, ko je epidemija izbruhnila, obnašali zelo odgovorno. Predvsem smo informirali naše gledalke in gledalce o tem, kaj to pomeni, kakšni so zaščitni ukrepi.«
»V informativnem programu TV Slovenija smo v prvi polovici tega leta predvsem zaradi epidemije ustvarili za 700 ur programa več, kot smo ga načrtovali. Ampak mediji nismo PR-služba vlade.«
»Nacionalna televizija je seveda mnogo več, ampak je tudi informativni program in ta služi javnosti, služi demokraciji in prav je, da tako tudi ostane.«